Tuesday, May 31, 2011

Ketakutan keterbakaran

I need a ski mask!
oh, for those who doesn't know what a ski mask is..
ala, yang biase orang mesen rumput pakai tu..
nak elak muke kena batu, nak lindung dari rumput2 beterbangan..
aku panggil ski mask..

x tau gak?
ala macam dalam cite omputih yang die pegi rompak kedai kat pam minyak tu..
tgk kat cctv tak nampak muka sebab pakai ski mask..
(asal cite omputih je pengaruh buruk, stereotaip betul lah kau ni)

well, aku bukan nak rompak bank ke jual cd cetak rompak ke..
tapi aku nak buat pegi survey camp!!
haha, as funny as it sounds, but its true
yelah, aku tengok gambar dak2 yang dah pergi sesi awal2 haritu..
sangat menakjubkan
yang dulu macam edward cullen dah jadi beyonce
yang dulu macam beyonce dah jadi william gallas
(berdasarkan warna kulit, bukan jantina okey)

I called my bro and dia kate melambak je jual..
biker mask pun ade, lagi style..
tapi kang over la pulak..
lagi satu mak aku kate
ko amik je sekop mak tu, tebuk lubang untuk mate ngan mulut, dah abis cite..
good idea mak, but nothnksbai -.-

so dengan takde mende nak buat nye,
aku pun google lah cari,
mane tau bole buat sendiri..
aku kan suke buat bende..
so many interesting ski/biker masks out there!




ski mask versi 'dude, y u so serious?'



ski mask pikachu! yang agak horror sekiranya tenampak orang pakai mase tengah jalan balik keja malam2, lalu dekat taman pemainan yang sunyi sepi, pastu orang tu ikut dari belakang, bile kite benti die benti, then kite lari dia kejar, kite pun lari sekuat ati sambil jerit "tolong!!!! tolong!!!".. (sori, imaginasi tinggi)



ski mask versi Release the Kraken!! (kepada yang tak tau kraken tu ape, itu lah sotong dalam pirates of caribbean, asalnye merupakan mitos sea creature semata2.. cite omputih ni memang menyesatkan betol lah../sarcasm)




skull biker mask yang agak metal-ish and cool at the same time.. actually its a bandana.. ohh haritu abang aku ade bawak balik bandana pirates of the caribbean dari gsc.. tapi skull die kecik2, so tak boleh buat macamni.. -___-




another bandana.. domo! kinda cute, i think i wanna do this! kena seru balik dye2 aku yang berabuk bawah kusi tu.. bilik pun macam titanic pecah tak kemas2 -___- malas betul, main game rajin pulak.. kthnksbai!

No comments:

Post a Comment

 

FREE HOT VIDEO 1 | HOT GIRL GALERRY 1

FREE HOT VIDEO 2 | HOT GIRL GALERRY 2

FREE HOT VIDEO 3 | HOT GIRL GALERRY 3

FREE HOT VIDEO 4 | HOT GIRL GALERRY 4

FREE HOT VIDEO 5 | HOT GIRL GALERRY 5

FREE HOT VIDEO 6 | HOT GIRL GALERRY 6

FREE HOT VIDEO 7 | HOT GIRL GALERRY 7

FREE HOT VIDEO 8 | HOT GIRL GALERRY 8

FREE HOT VIDEO 9 | HOT GIRL GALERRY 9

FREE HOT VIDEO 10|HOT GIRL GALERRY 10

FREE HOT VIDEO 11|HOT GIRL GALERRY 11