Sunday, November 7, 2010

Aku tak kejar apa yang kau kejar


Someone told me that girls have a weak spot for smart guys..

Well I do agree to disagree..

Yeah, memang perempuan suka smart guys. I used to like smart guys. Sebenarnye bukan lah sebab dia smart aku suka, tapi sebab aku terpengaruh dengan nerdy-is-cool thingy.. Aww, cute nya nerdy guys. Dengan spec dia (Adib memang suka, nak2 yang pakai white long sleeve shirt) haha. Okay. Tapi bukan semua. Itu tujuan cuci mata semata - mata xD

Anyway, berbalik kepada topik asal. Ya, kenapa perempuan suka lelaki pandai. Haish, mesti lah, pandai > kerja bagus > duit banyak > bahagia. Haha! Aku selalu mengeluarkan statement materialis seperti ini. Nah, aku tak mata duitan. Aku lagi percaya pada duit yang aku earn sendiri. Sebab tu nak pegi jalan2 makan megi sebulan :D oh anyway, betul lah statement aku tadi.. ini extract dari 1 website yang aku jumpa:-

The smarter you are, the more chance that you will become rich or successful or famous. Women love rich men. If she thinks you are smart, she will think that you can figure it out how to make more money and how to become more successful.
Women love money, success and fame.

haa, kan betul tu. Jangan jaki wahai lelaki, pempuan memang macam itu. Kau tak suka, kau jadi gay okay. Tapi kau jadi gay, kau kena laknat. So nak taknak kau terima je lah xD

Then, perempuan ni, memang nature nya suka dibimbing. So mesti lah suka pada lelaki yang berilmu tak kira lah dalam soal agama ke, matematik ke. Supaya boleh guide dia ke arah yang benar. "Abou the x-axis" (Dr. Kavikumar, 2010) ha macam itu lah.. haha.

Lagi satu, zaman sekarang ni perempuan dah maju. Dah lama keluar dapur xD Belajar punya lah tinggi. Yalah, tengok kat universiti sekarang. Yang amil engineering pun pompuan bersepah. Haaa laa. :p so mereka ini mesti lah nak cari lelaki yang lagi up2 sikit. Baru dia boleh look up to him.. boleh minta nasihat, tunjuk ajar, bla3.. Ok dah sekian itu saja dari aku. Aku kena study. Sebab aku tanak cari pun lelaki pandai di masa hadapan. Menyusah kan kepala je. Kthanksbai.

No comments:

Post a Comment

 

FREE HOT VIDEO 1 | HOT GIRL GALERRY 1

FREE HOT VIDEO 2 | HOT GIRL GALERRY 2

FREE HOT VIDEO 3 | HOT GIRL GALERRY 3

FREE HOT VIDEO 4 | HOT GIRL GALERRY 4

FREE HOT VIDEO 5 | HOT GIRL GALERRY 5

FREE HOT VIDEO 6 | HOT GIRL GALERRY 6

FREE HOT VIDEO 7 | HOT GIRL GALERRY 7

FREE HOT VIDEO 8 | HOT GIRL GALERRY 8

FREE HOT VIDEO 9 | HOT GIRL GALERRY 9

FREE HOT VIDEO 10|HOT GIRL GALERRY 10

FREE HOT VIDEO 11|HOT GIRL GALERRY 11